back in lima

Style :
PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Si, ya sé que tengo cara de cansada (o que me pasó un camión encima) y es que estas fotos las casi 20 horas de viaje. No dormí en todo el vuelo y tampoco pudimos dormir en casa gracias a los síntomas del jetlag.
Aunque el cambio haya sido RADICAL, tenía ganas de ver a mis family, amigas, mis bloggers favoritas, hacer mis cosas pendientes y empezar a trabajar!. 
Así es la vida!. Que tengan un lindo fin de semana!
...
I have to apologize for the horrible expression of my face in all the pictures but you gotta understand how tired I was after almost 20 hours of flight with a 11/2 baby girl. I´ve been with a horrible jetlag since Monday and I’ve been very exhausted. Anyways, I’m back in Lima so I gotta start keep on movin´.
Have a nice one!
M 

StyleInLima´s
Bolso/Bag: LongChamp (old)
Short/ high waisted shorts: H&M
Medias/socks: H&M
Oxfords/brogues: MNG by MANGO
Chompa/cardigan Zara
Tshirt: Basic by Zara
Correa/belt: vintage (london candem town market)
Quilted laptop bag: Bershka

0 comments:

Post a comment on: back in lima

Archive

back in lima © 2012 Case of style area